טיפול אח אחות עד הבית

קיבלת המלצה רפואית ואין מי שיבצע אותה ? שירותי אח/ ות עד הבית הוא הפתרון שלך !

קיבלת המלצה רפואית ואין מי שיבצע אותה ? שירותי אח/ ות עד הבית הוא הפתרון שלך !! זקוק להדרכה / או ביצוע פעולה כגון:
 לקיחת דם, הוצאת תפרים, המשך טיפול אנטיביוטי, טיפול בפצע וכל סוגי החבישות, מתן עירוי  וכל פעולת סיעוד או פעולה שמאושרת מראש על ידי הרופא המטפל.

*בהוראה רפואית במידת ונדרש

שירותי אח/ ות עד הבית של חברת לגעת מקרוב הוא הפתרון שלך !

מהו שירות אחות עד הבית?

לחברת לגעת מקרוב שירות ביקורי בית של אחים ואחיות מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים המגיעים אליך הביתה. אחות עד הבית, חוסך למטופלים את ההגעה למרפאה, או בית חולים ומאפשר טיפול ביתי בנוחות מרבית. הצוות הסיעודי מגיע מצויד בכל הדרוש לטיפול מותאם אישית, בהתאם לצורך של המטופלים.

האחים והאחיות במסגרת אחות עד הבית של חברת לגעת מקרוב יכולים לבצע טיפולים באופן עצמאי מתוך פעולות הסיעוד שהוגדרו להם. במקביל, שירות אחות עד הבית יכול לעבוד  יחד עם צוות הרופאים עד הבית של חברת לגעת מקרוב שעורכים ביקורים וזקוקים להשלמת פעילויות רפואיות כגון:  מתן זריקות, הדרכות, מתן עירוי נוזלים, טיפול בצנטרים השונים ועוד.

אחות עד הבית, אח עד הבית

למי מיועד שירות אחות עד הבית?

השירות אחות עד הבית מיועד לכל מטופל שזקוק להתערבות סיעודית בביתו כחלק מתוכנית טיפול שנבנתה על ידי הרופאים  שיש לבצעה  עבור המטופל  בביתו, במטרה להקל ולמנוע אשפוז מיותר. כל זאת בתנאי שמתקיימים כללי הזהירות הנדרשים: איכות הטיפול, בטיחות הטיפול ושימור רצף טיפול בין הגורמים השונים.

מה כולל שירות אחות עד הבית?

אחות עד הבית הינו שירות שניתן באופן פרטי ישיר על ידי אחים ואחיות במסגרת חברת לגעת מקרוב הנותנת שירותי רפואה פרטי. מדובר בטיפולים  שמתבצעים על ידי אחים ואחיות בבית המטופל, מתוך הסמכויות שניתנו להם מטעם משרד הבריאות  בהתאם להכשרתם המקצועית. קיים מגוון רחב של הכשרות בקרב האחים והאחיות של חברת לגעת מקרוב : אונקולוגיה, סוכרת, טיפול תומך, גריאטריה, קהילה, אי ספיקת לב וכו.

 שירות אחות עד הבית כולל

  • המשך טיפול אנטיביוטי.
  • הורדת והסרת תפרים.
  • חבישות – החלפה והדרכה לטיפול בפצע קשיי ריפוי או פצע ניתוחי.
  • איזון כאב בהתאם להנחית רופא.
  • טיפול בפצע ניתוחי.
  • טיפול בנקזים.
  • מתן טיפול תרופתי בהתאם להוראות רופא.
  • טיפול בצנטר בשלפוחית השתן – הוצאה / הכנסה.
  • טיפול בזונדה – וידוי מקום הדרכה להזנה / לניקוז וכו.
  • מתן עירוי נוזלים עם או בלי תרופה בהתאם להוראת הרופא.
  • הפרעות במערכת העיכול – טיפול בעצירות.
  • הדרכות לניטור עצמי כגון: סכרת, לחץ דם , כאב, אי ספיקת לב וכו.
  • מתן והדרכה לזריקות תת עוריות / מתן זריקות תוך שריריות
  • אומדן כף רגל סכרתית.

מה יתרונות אחות עד הבית של חברת לגעת מקרוב?

שירות ביקור אחות עד הבית מאפשר למטופלים, אשר מתמודדים לרוב עם כאב, קושי ומגבלה, לעבור את הטיפול בסביבה נוחה ותומכת, תוך הפחתה משמעותית בחשיפה למחוללי זיהום שקיימים במרכזים רפואיים, ועלולים להזיק למצבם הבריאותי.

הטיפול הביתי של אחות עד הבית נערך בתנאי רגיעה ונוחות, תורם להפחתה בתחושת הכאב הגופני ומסייע בהתמודדות עם הסיטואציה המלחיצה. כיום, ניתן לכוון ולבחור את האח/ אחות הייעודית לסוג האבחנה או התלונה  שמקבלים, ברמת האיכות של הטיפול. יתרונות נוספים זו היעילות וניצול הזמן ומניעת הטרחה לחולים שמאזן האנרגיות שלהם גם כך ירוד.

לגעת מקרוב – אחות עד הבית

לחברת לגעת מקרוב אחים ואחיות מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים. אחות עד הבית, חוסך למטופלים את ההגעה למרפאה, או בית חולים ומאפשר טיפול ביתי בנוחות מרבית. הצוות הרפואי מגיע מצויד בכל הדרוש לטיפול מותאם אישית, בהתאם לצורך של המטופלים. לגעת מקרוב חברה המספקת שירותים בקהילה בין היתר שרותי: אחות עד הבית, ביקורי רופא עד הבית, כוח אדם רפואי לבתי חולים, בתי אבות של הגיל השלישי, החברה בפריסה ארצית וכוללת צוותים רפואיים: רופאים, אחים ואחיות מוסמכים וסטודנטים לסיעוד.

הערכים של חברת לגעת מקרוב המלווים אותם בעשיה הרפואית: חמלה, אכפתיות תקשורת בין אישית גבוהה  איכות ומקצועיות הטיפול, בטיחות הטיפול זמינות, פריסה ארצית ואוזן קשבת כל הזמן.

איך מזמינים אחות עד הבית?

ניתן לחפש את חברת לגעת מקרוב בגוגל  תחת השם mekarov.com  ולחיצה אחת תפתח את הלינק לבקשת שירות  או דרך המספר המקוצר * 2123

במסגרת השירות ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

צ'אט דרך הוואטסאפ
היי,
איך אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן