הזמנת רופא הביתה

מהי הזמנת רופא עד הביתה?

לחברת לגעת מקרוב שירות הזמנת רופא עד הבית של רופאים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון המגיעים אל המטופלים הביתה ובזמן שמתאים להם. המטופל או בן משפחתו יכול להזמין רופא הביתה לבדיקה רפואית אבחון וטיפול התייעצות והכוונה במצבים רפואיים רגילים עד חריפים אך לא במצבים רפואיים דחופים, זמינות מרבית מבלי לחכות לרופא המטפל שעובד בשעות מוגדרות ומוגבלות.

הזמנת רופא הביתה,  מאפשר. למטופלים להישאר בסביבתם הטבעית, חוסך למטופלים את הצורך להתנייד ולהגיע למרפאה, או לבית החולים ומאפשר טיפול רפואי ביתי בנוחות מרבית. הרופא הנשלח, בעקבות הזמנתו לבית המטופל, מגיע מצויד במכשור רפואי בכל הדרוש לאבחן ולטפל בבעיות רפואיות שכיחות בהתאם לצורך של המטופלים.

הזמנת רופא עד הבית

מה כוללת הזמנת רופא הביתה?

הזמנת רופא הביתה כוללת: 

לקיחת היסטוריה רפואית מקיפה של המטופל על ידי הרופא, בדיקה גופנית של המטופל, לקיחת מדדים רפואיים. ביצוע בדיקות עזר רפואיות כגון: בדיקות סוכר, בדיקת שתן, שתן, ביצוע בדיקת אק"ג, בדיקת סוכר, מכשיר INR  קפילרי, מדידת לחץ דם, מדידת חום, מדידת סטורציה. סיווג מידת הדחיפות הרפואית ובמידת הצורך הפניית המטופל למיון  עם המשפחה או באמבולנס. אבחון המטופל. במידת הצורך המלצות רפואיות להמשך טיפול כגון מתן תרופות, מרשמים, הפניה לבית חולים. בהתאם למצב של המטופל החלטה על: עריכת טיפולים לדוגמא מתן נוזלים, זריקה נגד כאבים, הפנייה של אח/אחות עד הבית למתן המשך טיפול.

למי מיועדת הזמנת רופא הביתה?

כל מטופל/ לקוח אשר מזהה שינוי במצבו הבריאותי ואין בו סכנה לחייו יכול ליהנות מהזמנת רופא הביתה. השירות ניתן לכל הגילאים ילדים, מבוגרים וקשישים.

המטופל יכול להזמין רופא הביתה להתייעצות לגבי  מצבו הבריאותי, הטיפול התרופתי, העברה לבית חולים, מוקד או מיון.

מתי נדרש להזמין רופא הביתה?

  • הערכה רפואית לגבי מידת דחיפות של מצב רפואי.
  • מתן מענה לבעיות רפואיות חריפות לא דחופות כגון: כאב, מתן נוזלים בעיות חום וכו.
  • הערכה וטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.

מי הרופאים המגיעים דרך הזמנת רופא הביתה?

רופאים בעלי אוריינטציה של טיפול בחולים בקהילה המכירים את השירותים הקיימים בקהילה ויודעים לשמר את רצף הטיפול. ברוב המקרים מדובר ברופאים כלליים בעלי ניסיון מוכח בטיפול ביתי.

הזמנת רופא הביתה – לגעת מקרוב

לחברת לגעת מקרוב רופאים כללים, רופאים מומחים מקצועיים, מיומנים ומסורים, בעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים רפואיים. הזמנת רופא הביתה, חוסך למטופלים ובני משפחותיהם את ההגעה למרפאה, למוקד הרפואי או בית חולים ומאפשר טיפול רפואי בבית המטופל  בנוחות מקסימלית. הרופאים המוזמנים הביתה מגיעים מצוידים בכל הדרוש לטיפול מותאם אישית, בהתאם לצרכי המטופלים.

לגעת מקרוב חברה המספקת שירותים בקהילה בין היתר שרותי: ביקורי רופא עד הבית, אחות עד הבית, כוח אדם רפואי לבתי חולים, בתי אבות של הגיל השלישי, החברה בפריסה ארצית וכוללת צוותים רפואיים: רופאים, אחים ואחיות מוסמכים וסטודנטים לסיעוד.

הערכים של חברת לגעת מקרוב המלווים אותם בעשיה הרפואית הם: חמלה, אכפתיות תקשורת בין אישית גבוהה, איכות ומקצועיות הטיפול, בטיחות הטיפול זמינות, פריסה ארצית ואוזן קשבת כל הזמן.

איך מזמינים רופא הביתה?

דרך האתר – MEKAROV.COM

טלפון מקוצר :*2123

צ'אט דרך הוואטסאפ
היי,
איך אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן