גריאטר עד הבית

מהו גריאטר עד הבית? 

הגיל השליש  קשור לתחלואה גוברת וניצול גבוה יותר של שירותי בריאות. במדינות מתועשות, רוב הקשישים בני 60 ומעלה סובלים ממחלה כרונית אחת לפחות. כתוצאה מכך, לקשישים צורך גבוה יותר בשירותי בריאות וניצול גבוה יותר של טיפול רפואי מאשר כלל האוכלוסייה. עם זאת, מחקרים מראים כי קשישים הזקוקים לטיפול רפואי ארוך טווח פעמים רבות אינם מקבלים אותו. אחד הפתרונות לקבלת שירותים רפואיים לקשישים היא, הנגשת השירות הרפואי על ידי רופא גריאטר מומחה המבצע הערכה רפואית ראשונית ומקצועית ומטפל בקשיש. הגריאטר יבצע את ההערכה הרפואית בביתו של המטופל או בכל מסגרת שנדרשת לפי ראות המטופל והמשפחה.

גריאטר עד הבית

מה כולל השירות של גריאטר עד הבית?

שלב ראשון בשירות גריאטר עד הבית כולל:

הערכה גריאטרית מורכבת מלקיחת היסטוריה רפואית של המטופל, מיפוי של הבעיות הרפואיות הנוכחיות, בדיקה רפואית קלינית של החולה וביצוע בדיקות משלימות רלוונטיות. בנוסף הגריאטר יערוך סקירה מפורטת של כל תרופה בשימוש, בדגש על אינדיקציה, מינון, תופעות לוואי אפשריות, ואינטראקציות. הערכה הרפואית נעשית על ידי רופא בעל מומחיות ברפואה גריאטרית.

השלב השני בשירות גריאטר עד הבית כולל:

הכנת דוח רפואי מפורט עבור המטופל הקשיש שיאפשר, המשך טיפול רפואי על ידי הצוות המטפל בקהילה או באשפוז. בנוסף הדוח הרפואי יכלול הערכה תפקודית, קוגניטיבית, הערכת תוכנית הטיפול תרופתית ובדיקה האם קיימות אי התאמות מסוימות ושינוי בהתאם.

השלב השלישי בשירות גריאטר עד הבית כולל:

 מעקב קליני בהתאם למצבו של המטופל ובקשת  החולה ומשפחתו.

למי מיועד גריאטר עד הבית?

  • מטופלים עם ירידה תפקודית פתאומית.
  • מטופלים עם החמרה תפקודית.
  • מטופלים עם שינויים קוגנטיבים / בלבול / עצבות / אי שקט.
  • מטופלים עם שינויים במצב הרוח כמו דיכאון.
  • מטופלים עם בעיות אי שליטה על סוגרים.
  • מטופלים שנוטים לשימוש רחב בתרופות.
  • מטופלים שסובלים מבעיות עוריות כגון פצעים קשיי ריפוי, כף רגל סוכרתית.
  • מטופלים שזקוקים להערכה למטרת פוטנציאל שיקומי.

באיזה מצבים נדרש להזמין גריאטר עד הבית?

לבני המשפחה / בן או בת הזוג תפקיד עיקרי בזיהוי שינויים במצבו הרפואי של המטופל. התראה על השינוי בזמן יכולה למנוע בעיות וסיבוכים עתידיים. הרופא הגריאטר ידריך את המשפחה או המטפל העיקרי בחולה לשים לב לשינויים תפקודיים, התנהגותיים, תנודות במצבי הרוח, בעיות שליטה על סוגרים, תופעות לוואי של טיפול תרופתי וכו.

מה היתרון של גריאטר עד הבית?

הזיהוי המוקדם של הבעיות הרפואיות  על ידי גריאטר עד הבית הינו יתרון מהותי עבור החולה ומשפחתו. אוכלוסיית הגיל השלישי הינה שברירית וזקוקה לאבחון, גילוי מוקדם, מעקב מתמיד וצמוד אחר בעיות בריאות וכמובן טיפול בבעיות הרפואיות שנמצאו. בשאלת היתרון עולה שאלה נוספת המתייחסת לביתו של המטופל. כאן אנו חושבים שגם במסגרת של דיור מוגן יכול להיות ביתו של החולה וניתן להנגיש את השירות עבורו גם לשם.

שירות גריאטר עד הבית של לגעת מקרוב

לחברת לגעת מקרוב רופאים כללים, מומחים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים, לחברת לגעת מקרוב, קיים מערך יועצים רפואיים ורופאים גריאטרים ברמה ארצית העוסקים בזיהוי ופתרון בעיות  ומניעת סבל לאוכלוסיית הגיל השלישי. רופא עד הבית, וגריאטר עד הבית חוסך למטופלים את ההגעה למרפאה, או בית חולים ומאפשר טיפול ביתי בנוחות מרבית. גריאטר עד הבית מגיע מצויד בכל הדרוש לטיפול רפואי מותאם אישית, בהתאם לצורך של המטופלים.

הערכים של חברת לגעת מקרוב מלווים אותה בעשיה הרפואית: מקצועיות, חמלה, אכפתיות תקשורת בין אישית גבוהה, איכות ומקצועיות הטיפול, בטיחות הטיפול זמינות, פריסה ארצית ואוזן קשבת כל הזמן. לגעת מקרוב חרטה על דגלה את המחויבות לאיכות הטיפול והנגשת השירות לכל מטופל שמבקש את זה.

לגעת מקרוב הינה חברה המספקת שירותים בקהילה בין היתר שרותי: ביקורי רופא עד הבית, אחות עד הבית, כוח אדם רפואי לבתי חולים, שירותים רפואיים לבתי אבות של הגיל השלישי. החברה בפריסה ארצית וכוללת צוותים רפואיים: רופאים, אחים ואחיות מוסמכים וסטודנטים לסיעוד.

צ'אט דרך הוואטסאפ
היי,
איך אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן