אחות פרטית עד הבית

מהי אחות פרטית עד הבית?

מדובר בשירות שהחולה או משפחתו מחליטים לרכוש להשלמת טיפול מסוים בשל חוסר במתן מענה מהמבטח/ קופת החולים או השלמה למה שנותן המבטח ולעיתים יכול להיות הפעלה של ביטוח פרטי. אחות פרטית עד הבית הינו שירות העוסק בהספקת שירות זה בצורה עצמאית או בשיתוף חברות שמספקות שירותים פרטיים בתחום. ברוב המקרים האחות הפרטית עד הבית פועלת מתוך סמכות שניתנה לה מעצם היותה אחות מוסמכת / בעלת מומחיות מסוימת או לחילופין בעבודה משותפת עם רופא מהחברה שאמון על אישור ההוראות הרפואיות טרום ביצוע. כיום, יש מגוון אחיות מוסמכות עם מומחיות בתחומים שונים כגון: טיפול תומך, גריאטריה, קהילה, סוכרת, אי ספיקת לב וכו. קיימות פעולות שונות שהאחות הפרטית עד הבית יכולה לבצע החל מהדרכה לחולה ומשפחתו וכלה בביצוע, מתן עירוי, זריקות, חבישות, הוצאת תפרים וטיפול בצנטרים ועוד .

אחות פרטית עד הבית

למי מיועד שירות של אחות פרטית עד הבית?

שירות של אחות פרטית עד הבית מיועד לכל מטופל / בן משפחה שרואה צורך בהשלמה לטיפול רפואי/סיעודי מסוים בשל המלצות טיפוליות חדשות כשהמבטח (קופת החולים) אינו יכול לתת שירות זה / או שהוא שנותן שירות חלקי ויש להשלימו. לעיתים הצורך באחות פרטית עד הבית עולה בשל בדיקה על ידי רופא יועץ שמבקש יישום של התוכנית הטיפולית שנבנתה עבור המטופל בביתו על מנת למנוע אשפוז מיותר.

מה כולל השירות של אחות פרטית עד הבית?

  • טיפול בצנטר בשלפוחית השתן – הוצאה / הכנסה
  • טיפול בזונדה – וידוי מקום הדרכה להזנה / לניקוז וכו
  • מתן עירוי נוזלים עם או בלי תרופה בהתאם להוראת הרופא
  • חבישות – החלפה והדרכה לטיפול בפצע קשיי ריפוי או פצע ניתוחי
  • הפרעות במערכת העיכול – טיפול בעצירות
  • שטיפת צנטרים מרכזיים
  • הדרכות לניטור עצמי – סכרת, לחץ דם , כאב, אי ספיקת לב וכו'
  • מתן והדרכה לזריקות תת עוריות / מתן זריקות תוך שריריות

מה היתרונות של אחות פרטית עד הבית?

היתרונות של אחות פרטית עד הבית שהשירות מאפשר לחולה ומשפחתו את השליטה בנושא הזמן, מיקום הטיפול הרפואי, בנוסף בחירת האחות הפרטית עד הבית המתאימה לפי סוג ההתמקצעות שלה – סוכרת, פצעים, כאב ואונקולוגיה וכו'. מומלץ לבחור את האחות הפרטית עד הבית בהתאם לרמת השירות והתאמה אישית למטופל. יתרונות נוספים בשירות של אחות עד הבית מתייחסים לנוחות, יעילות, מניעת זיהומים, ניצול הזמן ומניעת הטרחה למטופלים שמאזן האנרגיות שלהם גם כך ירוד.

לגעת מקרוב – אחות פרטית עד הבית

לחברת לגעת מקרוב אחים ואחיות פרטיות, רופאים כללים מומחים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים. אחות פרטית עד הבית, חוסכת למטופלים את ההגעה למרפאה, או בית חולים ומאפשרת טיפול ביתי בנוחות מרבית. הרופאים והאחיות עד הבית מגיעים מצוידים בכל הדרוש לטיפול רפואי מותאם אישית, בהתאם לצורך של המטופלים. חברת לגעת מקורב מעסיקה מגוון רחב של אחים ואחיות פרטיים עד הבית, היכולת של החברה לגייס את האחות המתאימה לחולה הספציפי הינה גבוהה ומקפידה שאנשי צוות שמגיעים יהיו בעלי חמלה, אכפתיות ותקשורת בין אישית גבוהה.

לגעת מקרוב הינה חברה המספקת שירותים בקהילה בין היתר שרותי: ביקורי רופא עד הבית, אחות עד הבית, כוח אדם רפואי לבתי חולים, בתי אבות של הגיל השלישי, החברה בפריסה ארצית וכוללת צוותים רפואיים: רופאים, אחים ואחיות מוסמכים וסטודנטים לסיעוד. לחברה מחויבות לטיפול איכותי, בטוח שמאפשר שימור רצף טיפול עם הגורם המפנה. הערכים של חברת לגעת מקרוב המלווים אותם בעשיה הרפואית הינם: חמלה, אכפתיות תקשורת בין אישית גבוהה, איכות ומקצועיות הטיפול, בטיחות הטיפול זמינות, פריסה ארצית ואוזן קשבת כל הזמן.

צ'אט דרך הוואטסאפ
היי,
איך אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן